Auteur Topic: Gesteggel over 'stelen' planten bij bungalow  (gelezen 187 keer)

Offline Ziggy!

• Forumbeheerder
  • Sr. Member
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Bluesforum.nl
Gesteggel over 'stelen' planten bij bungalow
« Gepost op: 6 augustus 2010, 21:15:27 »
Van pzc.nl:

Gesteggel over 'stelen' planten bij bungalow
door Raymond de Frel. vrijdag 06 augustus 2010 | 08:05 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 06 augustus 2010 | 10:59

Subtropische planten in een kas.
 HEINKENSZAND - Een voormalige eigenaar van een bungalow op het park Hof van Zeeland in Heinkenszand ligt met het bestuur van het bungalowpark in de clinch over het 'stelen' van winterharde en tropische planten uit zijn tuin.

De rechter spreekt zich op een nog onbekende datum over de zaak uit. De bewoner, Marcel de Vos, zette voor ruim achthonderd euro planten in zijn tuin, vooral om het gekeer van auto's op zijn terrein tegen te gaan. Toen hij was verhuisd, kreeg hij telefoon. "Leden van het bestuur waren mijn planten aan het weghalen, terwijl de bungalow op dat moment nog van mij was. Later zijn de planten bij de receptie opnieuw geplant", vertelt Frida Kaat, de vriendin van De Vos. Hij deed daarom bij de politie aangifte van diefstal. "Mijn vriend betaalde niet alle parkkosten, omdat hij bijvoorbeeld al het onderhoud bij zijn bungalow zelf deed. Dat deed hij ook omdat hij het anders niet kon opbrengen. Het bestuur wilde op deze manier de parkkosten alsnog verrekenen."

Voorzitter Nelly van der Vorst van Hof van Zeeland wil niet reageren. "Het is heel vervelend, maar zolang deze zaak in behandeling is bij het Openbaar Ministerie wil ik er niet inhoudelijk op ingaan."

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!