Auteur Topic: Bagage kwijt op Schiphol?  (gelezen 206 keer)

Offline Ziggy!

• Forumbeheerder
  • Sr. Member
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Bluesforum.nl
Bagage kwijt op Schiphol?
« Gepost op: 6 augustus 2010, 20:08:58 »
Ik was afgelopen zondag op Schiphol om iemand op te halen.
Ik ga dan altijd even kijken op het panorama dak.

Afgelopen weken is Schiphol een paar keer in het nieuws geweest omdat ze wel eens wat bagage kwijt worden, bijvoorbeeld met dit bericht:

Bagagechaos Schiphol dupeert duizenden reizigers
donderdag 15 juli 2010 08:50

Luchthaven Schiphol heeft te maken met chaotische omstandigheden op de bagageafdeling. Duizenden Nederlanders zijn hierdoor zonder koffer op hun vakantiebestemming aangekomen.

Een mooi voorbeeld was zondag daarvan live te zien voor de honderden mensen op het panorama dak.
Een koffer valt van een van de karretjes waarmee de koffers van en naar de vliegtuigen vervoert worden.

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Ziggy!

• Forumbeheerder
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
    • Bluesforum.nl
Re: Bagage kwijt op Schiphol?
« Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2010, 20:14:02 »
Op deze weg rijdt continue een enorme stroom van verkeer. Alles komt voorbij, vrachtwagens, politie, bestelbusjes en bagagewagens. Je zou denken dat zo'n koffer binnen een paar minuten opgeraapt wordt en naar de juiste plek gebracht wordt.

Niemand neemt echter de tijd om te stoppen. Soms moet men vanwege tegenliggend verkeer even inhouden voor de koffer, maar verder wordt er braaf omheen gereden.
 ???

Offline Ziggy!

• Forumbeheerder
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
    • Bluesforum.nl
Re: Bagage kwijt op Schiphol?
« Reactie #2 Gepost op: 6 augustus 2010, 20:17:07 »
Dan, na ruim een half uur, komt er eindelijk een KLM-er voorbij die (onder daverend applaus vanaf het panoramadak) de moeite neemt om de koffer op te rapen.
Of de desbetreffende passagier z'n koffer nog op tijd gekregen heeft weet ik niet.
Ik hoop voor hem/haar dat er niet te veel Delfts blauw in zat.  ;)